Job 122 van 579


Report this listing

Solliciteren



HR officer


Functie

Onze klant, een toonaangevende speler in de bruisende wereld van de horeca, zoekt een enthousiaste HR Medewerker die gepassioneerd is door alles wat met HR te maken heeft.
Als het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers, speel je een cruciale rol in het bieden van een laagdrempelige en toegankelijke HR-dienstverlening waarbij kwaliteit en service voorop staan. Jouw scherpe oog voor detail en organisatorische vaardigheden stellen je in staat om de dagelijkse administratie efficiënt te beheren en indien nodig je collega's aan te sturen.

Wat ga je doen?

  • Fungeren als het centrale aanspreekpunt voor alle HR- gerelateerde zaken binnen de organisatie.
  • Actief bijdragen aan een soepele HR-dienstverlening met een focus op uitmuntende service.
  • Beheren van een breed scala aan administratieve taken met nauwkeurigheid en precisie.
  • Indien nodig coördineren en aansturen van collega's om gezamenlijke doelen te bereiken.
  • Actief bijhouden van ontwikkelingen in arbeids- en sociaalrecht en deze integreren in de dagelijkse praktijk.
  • Kritisch evalueren van processen en procedures met als doel de efficiëntie te verbeteren.

HR | Human Resources | Personeelsdienst | Lommel

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Een gedreven professional met een bachelor diploma, bij voorkeur met ervaring in HR.
  • Kennis van arbeids- en sociaalrecht, en bereidheid om up-to-date te blijven met de laatste ontwikkelingen.
  • Een administratieve duizendpoot die uitblinkt in nauwkeurigheid en efficiëntie. Ervaring met GPS en SD is een pluspunt.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, met het vermogen om discreet en betrouwbaar te handelen.
  • Stressbestendigheid en een kritische blik gericht op het verbeteren van processen.
  • Een positieve instelling en een sterke motivatie om bij te dragen aan het succes van ons team.
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

Wat biedt onze klant?

  • Een marktconform loon, afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden.
  • Flexibel werkrooster om werk en privé in balans te houden.
  • Bedrijfswagen en maaltijdcheques als extraatjes.
  • Werkzekerheid en een langetermijnvisie.
  • Een stimulerende werkomgeving met toffe collega's die bijdragen aan een plezierige sfeer.

Klaar voor deze spannende uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer nu via lommel.jobs@glowi.be doormiddel van je CV aan ons te bezorgen.

Solliciteren

Joëlle Schuermans
011 36 13 13
lommel.jobs@glowi.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht